2024/04/12 16:10

Productielijn voor stoommaïstabletten 10T / uur productielijn

Projectprofiel

ABNA Animal Nutrition Group (ABNA) is een volledige dochteronderneming van de United Kingdom Food Group (ABF) in China, die zich voornamelijk bezighoudt met onderzoek en ontwikkeling, productie en verkoop van diervoeders. Na bijna 20 jaar ontwikkeling hebben we 6 professionele diervoederproductiebedrijven opgericht in Shanghai, Henan (Xinxiang, Zhumadian), Liaoning, Heilongjiang en Tianjin, en twee nieuwe fabrieken in Anhui en Shaanxi. In 2013 werd het managementcentrum van ABNA Group gevestigd in Huarun Center, Shenyang, provincie Liaoning. Tegelijkertijd zette de groep een technisch team op, bestaande uit vele artsen in het hoofdkantoor in Shanghai, om productonderzoek en -ontwikkeling te versterken door de 130 jaar onderzoeksresultaten op het gebied van diervoeding van het Britse hoofdkantoor te combineren met de kenmerken van Chinese veredelingsvariëteiten. De ABNA Feed-fabriek maakt gebruik van geavanceerde productieapparatuur en een perfect kwaliteitsmanagementsysteem. Productie van varkens, pluimvee en herkauwers drie series van verschillende stadia van producten.

Projectintroductie